КУПУЙТЕ ЗАПЧАСТИНИ ДОСТАВКУ МИ ОПЛАТИМО!

top

Гарантія та Повернення автозапчастин ZAPASKA24

Гарантія та Умови Повернення Автозапчастин ZAPASKA24

 

Ми цінуємо довіру наших клієнтів та працюємо відповідно до чинного законодавства України, включаючи Закон України «Про захист прав споживачів».


 

1. Правила Повернення Товару Належної Якості (14 днів)

 

Якщо товар є повністю справним і не був встановлений на автомобіль, ви можете здійснити його повернення або обмін протягом 14 календарних днів з моменту покупки.

  • Для покупців з Києва: Повернення приймається в офісі ZAPASKA24.

    • Адреса: м. Київ, Берестейський проспект 123, оф.421.

    • Графік: Пн-Пт: 09:00 - 19:00.

  • Для покупців з регіонів України: Повернення/обмін здійснюється через Нову Пошту.

    • Інструкція по відправці: Перед відправкою категорично заборонено наклеювати скотч, наклейки або робити написи на заводській упаковці товару. Попередьте про це працівника Нової Пошти!

    • Після відправки: Повідомте менеджеру ZAPASKA24 номер ТТН та дані платіжної картки для повернення грошей.

УВАГА! Запчастини, які були привезені під клієнта з іншої країни на індивідуальне замовлення, обміну та поверненню НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ!


 

2. Гарантійні Умови та Терміни

 

На більшість товарів, що продаються в нашому магазині, надається гарантія 6 місяців при пробігу до 10 000 км, якщо виробник не регламентував інші умови.

Основні умови надання гарантії (вимагається комплексний підхід):

Для збереження гарантії необхідно дотримуватись сервісних інтервалів та проводити комплексну заміну пов'язаних груп запчастин:

  • Амортизатори: + опора, пильовики та відбійники.

  • Гальмівна система (гідравліка): + гальмівна рідина.

  • Система ГУР: Рульова рейка або насос ГУР + рідина ГУР.

  • Ремені ГРМ: + ролики + насос (за результатами діагностики).

Гарантія не поширюється на: електрообладнання та витратні матеріали (датчики, свічки, лампи, електронні блоки, масла, фільтри, рідини, автохімію та автокосметику).

 

Спеціальні умови для фірмових запчастин:

 

  • BOSCH: Гарантія надається лише за умови встановлення на авторизованому сервісі BOSCH з попередньою повною діагностикою.

  • KYB: Гарантія надається лише за умови встановлення на авторизованому сервісі та наявності заповненого гарантійного талону.


 

3. Повернення Товару НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ (Рекламація)

 

Ключова вимога: Установка запчастини без надання документів від СТО прирівнюється до самостійної і не підлягає поверненню/рекламації!

  • Процедура для покупців з Києва: Повернення товару по рекламації приймається в офісі ZAPASKA24 (м. Київ, Берестейський проспект 123, оф.421) у робочий час.

  • Процедура для регіонів: Повернення товару по рекламації здійснюється Новою Поштою за адресою: м.Київ, Нова Пошта, склад № 297.

  • Термін розгляду: З боку магазину подається запит на рекламацію виробнику (постачальнику). Термін його розгляду становить від 14 до 30 календарних днів.

  • Важливо: Вартість доставки, зняття/установки деталі, а також ремонт авто не компенсуються.


Для повної консультації щодо повернення товару НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ звертайтеся за телефонами: (095) 492-43-45, (098) 456-67-28, (063) 398-70-64.

Кнопка связи